برگزاری گردهمایی مدیران مدارس امام حسین (علیه السلام) و آموزشگاههای زبان خراسان

روز دوشنبه 16 مهر 1397 جلسه مدیران مدارس امام حسین (علیه السلام) و آموزشگاههای زبان خارجی امام حسین علیه السلام _ خراسان در حسینیه سیدالشهدا (علیه السلام) برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه جانشین محترم مدیر عامل مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام) به ایراد سخن پرداختند و در رابطه با تالیف کتاب جاودانه ها ، کتاب آداب و ادب ، اهمیت قرآن و رونمائی از قرآن نکات مهمی را یادآور شدند.
در ادامه جناب آقای طاهریان کارشناس مسئول مقطع متوسطه در رابطه با برنامه مدون سالانه ، برگزاری جلسات با دانش آموزان پایه به پایه و دبیران و بیان انتظارات از دانش آموزان ، توضیح مسابقات آزمایشگاهی ، ریاضی ، تولید محتوا و آزمون های سه مرحله ای تبار ، یاران شیدایی ، ترنم نور و تا ثریا مطالبی را بیان نمودند.
پس از آن سرکار خانم دلیری معاونت فرهنگی مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام) بیاناتی را در رابطه با برگزاری آموزش خانواده ، نماز جماعت ، اردوها ، مسابقات جام فجر ، یاران شیدایی و تا ثریا ایراد فرمودند.
در خاتمه جناب آقای نظری در ارتباط با اهمیت نماز جماعت و پخش اذان به صورت زنده صحبت نمودند و سپس به سوالات مدیران پاسخ دادند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20